O pasado día 20 e en xornada de tarde, celebrouse na pista muncipal de Sada a 1ª xornada do Open Gallego 2026. Por parte do club estiveron Leti en prebenjamín feminino e Antón en benxamín masculino. Disputaron dúas probas, unha de velocidade e outra de fondo. Leti impúxose nas dúas e Antón fixo un segundo posto na de velocidade e gañou a de fondo. Felicidades aos dous polo seu esforzo e polas súas carreiras. Aquí tedes unhas fotos das súas carreiras e os resultados das mesmas.
El pasado día 20 y en jornada de tarde, se celebró en la pista muncipal de Sada la 1ª jornada del Open Gallego 2026. Por parte del club estuvieron Leti en prebenjamín femenino y Antón en benjamín masculino. Disputaron dos pruebas, una de velocidad y otra de fondo. Leti se impuso en las dos y Antón hizo un segundo puesto en la de velocidad y ganó la de fondo. Felicidades a los dos por su esfuerzo y por sus carreras.
Aquí tenéis unas fotos de sus carreras y los resultados de las mismas.



