Esta próxima fin de semana días 27 e 28, volveremos desfrutar en Sada dun Campionato de España de patinaxe de velocidade. Será para a categoría infantil e disputarase tamén a Copa de España alevín. Ademais, terán opción de competir tamén os menores de 11 anos no Trofeo “Minis Winner”. Por parte do club teremos representación en infantil feminino con Maca e en masculino con Alex. En alevín estarán María e Francis, e nos sub 11 estarán Leti e Antón. Desexámoslles moita sorte a todos os que participen e esperámosvos para desfrutar das promesas da patinaxe de velocidade español. Esta é a convocatoria
Este próximo fin de semana días 27 y 28, volveremos a disfrutar en Sada de un Campeonato de España de patinaje de velocidad. Será para la categoría infantil y se disputará también la Copa de España alevín. Además, tendrán opción de competir también los menores de 11 años en el Trofeo “Mini Winner”. Por parte del club tendremos representación en infantil femenino con Maca y en masculino con Alex. En alevín estarán María y Francis, y en los sub 11 estarán Leti y Antón. Les deseamos mucha suerte a todos los que participen y os esperamos para disfrutar de las promesas del patinaje de velocidad español. Esta es la convocatoria







